• ثبت‌نام
  • |
  • ورود

مجله اسمارت بورس

اشتراک‌های اسمارت بورس

همراه با بسته‌های متنوع اسمارت بورس، سبد خود را مثبت نگه دارید!

بسته تکنوفاند:

در این بسته شما با استفاده از سهام معرفی شده در بخش پایش دوم همراه با بازه خرید، حد سود و حد ضرر می توانید بر اساس میزان سرمایه خود، سبد خود را بچینید. در این بسته نقطه فروش ارائه نمی شود اما شما بر اساس اعداد اعلامی حد سود و حد زیان می توانید تصمیم به خروج از یک سهم بگیرید و با سهمی جدید جایگزین نمایید. در این بسته روزانه 1 تا 2 سهم جهت خرید معرفی می شود.

 

بسته تکنوفاند+ فروش:

در این بسته شما علاوه بر خرید تکنوفاند که در بالا به آن اشاره شد، امکان فروش سیستمی نیز دارید؛ بدین صورت که در صفحه فروش سهام خود را وارد کرده و روزانه پس از اتمام زمان معاملاتی میتوانید شرایط نگهداری یا فروش سهم خود را در روز معاملاتی آتی بررسی نمایید؛ لازم به ذکر است در قسمت فروش این بسته شخص دخیل نبوده و تمامی فروش ها بر اساس الگوریتم معاملاتی اعلام می گردد.

برای مشاهده راهنمای نحوه خرید و فروش سهم در بسته تکنوفاند کلیک کنید

 

بسته تک سهم چابک:

در این بسته در یک ماه 3 تا 4 سهم جهت خرید، به همراه بازه خرید، حد سود و حد زیان اعلام می گردد؛ شما بر اساس بازه سود و زیان اعلامی می توانید برای فروش یک سهم تصمیم بگیرید. اگر روند یک سهم تغییر کند، در قسمت توضیحات اعلام و سهم جدیدی معرفی می گردد. لازم به ذکر است خرید به صورت تک سهم، ریسک های خود را دارد.

 

بسته فروش الگوریتمی:

در این بسته شما تنها به صفحه فروش دسترسی دارید و میتوانید شرایط سهام خود را از نظر نگهداری و یا فروش به صورت روزانه در این صفحه رصد نمایید.

بسته جامع:

در این بسته شما به تمامی امکانات سایت دسترسی خواهید داشت.

 

  • توجه: پس از خرید بسته مد نظر، از منوی الگوریتم وارد سیستم معاملاتی شوید.